Ragnhild ABEC 1

|
Geplaatst: 08-03-2010 7:29 pm Onderwerp: Workshop Freestyle Slalom 10 & 11 april 2010 Eindhoven |
|
|
Workshop Freestyle Slalom
Freestyle skaten is slalommen tussen 'cones' of bekers met behulp van sierlijke draaien, sprongen en andere speciale 'moves'. Leuk om naar te kijken, maar nog veel leuker om zelf te doen. Het geeft een enorm vrij gevoel om gemakkelijk tussen de cones te draaien. Het ziet er ingewikkeld uit, maar met een goede basisinstructie en veel oefenen is het prima te leren. Een groot voordeel van freestyle skaten is, is dat je heel behendig wordt op je skates. Je techniek en balans gaan met grote sprongen vooruit als je begint met freestylen. Door de winkelstraat op zaterdagmiddag is geen enkel probleem meer! Of je nu inline hockeyer bent, inline basketballer, speedskater of gewoon af en toe een tochtje rijdt, freestylen verbetert je techniek! Daarnaast ben je met freestyle slalommen nooit uitgeleerd, er worden elk jaar weer nieuwe moves bedacht. Dit maakt het een uitdagende sport.
De freestyle slalom introductie
Ik heb een freestyle clinic ontwikkeld voor beginnende freestylers, waarin de basisvaardigheden van het freestylen aangeleerd worden. Basismoves zijn bijvoorbeeld crazy, mabrouk, italian en X.
Je leert de verschillende moves aan elkaar te 'linken', waardoor je een freestyle run kunt maken. Daarnaast geef ik ook tips om na de workshop zelfstandig te oefenen.
Sommige zullen in 2 x 3 uur, 3 moves leren, anderen 6, maar iedereen krijgt voldoende moves en tips om te oefenen.
Gevorderde freestylers
Gevorderde slalommers kunnen ook met de workshop meedoen omdat ik tijdens de clinic met verschillende groepjes aan het werk ben. Iedereen leert dus op zijn eigen nivo. Mensen die vaker aan mijn workshop hebben meegedaan, gaan verder waar ze gebleven zijn of gaan werken aan hun skate-style en snelheid.
Freestyle Slalom Workshop
Skate Center Eindhoven, Herentalsweg 2, 5628 RD Eindhoven, http://www.skatecenter.nl/
10 & 11 april 2010
van 9.30 tot 12.30 uur
Voor iedereen die alles uit zijn skates wil halen! Workshop wordt gegeven door Ragnhild Cornelisse.
Geef je op bij Skatesupplies.nl door je gegevens te mailen naar info@skatesupplies.nl of klik op deze url http://www.skatesupplies.nl/contact.jsp
EURO 65,- voor 2 dagen a 3 uur per dag
Meer informatie;
Ragnhild Cornelisse
www.skatesupplies.nl
info@skatesupplies.nl
06-42221839 |
|