| < Vorige onderwerp | Volgende onderwerp > |
| Auteur |
Bericht |
Happy ABEC 1

|
Geplaatst: 22-04-2007 10:28 am Onderwerp: Skatemaatje gezocht in Almere |
|
|
Wie lijkt het leuk om 1 tot 2 keer in de week met mij de Almeerse fietspaden onveilig te maken?
Ik ben een absolute beginner, heb tot nu alleen een basiscursus gedaan. |
|
| Naar boven |
|
 |
Rollerhoop ABEC 5

|
Geplaatst: 25-04-2007 1:36 pm Onderwerp: |
|
|
uhmmm Almere is nogal groot qua oppervlak
In welk deel van Almere zit je? |
|
| Naar boven |
|
 |
Happy ABEC 1

|
Geplaatst: 01-05-2007 9:41 pm Onderwerp: |
|
|
Hallo Rollerhoop,
Almere Stad Parkwijk om wat preciezer te zijn.
Aan je website te zien skate je langer. Ik ben echt een beginner hoor!
Groet,
Happy |
|
| Naar boven |
|
 |
A2tje ABEC 1

|
Geplaatst: 02-05-2007 5:40 pm Onderwerp: |
|
|
| Happy schreef: | Hallo Rollerhoop,
Almere Stad Parkwijk om wat preciezer te zijn.
Aan je website te zien skate je langer. Ik ben echt een beginner hoor!
Groet,
Happy |
Ik ben ook een beginner, maar heb er wel handigheid in merk ik.
Misschien kunnen we een cursus doen samen, ik woon in buiten btw |
|
| Naar boven |
|
 |
Rollerhoop ABEC 5

|
Geplaatst: 02-05-2007 6:33 pm Onderwerp: |
|
|
Ik skate inderdaad al wat langer maar mijn vriendin is nog een beginner.
Zij heeft wel een skatecursus gevolgd maar ze skate niet zo veel en ik denk dat dat komt doordat ze zich een beetje bezwaard voelt tegenover mij
Wij wonen in Almere-buiten Oost (dus twee stations verder hehehe)
Verder wonen wij nog niet zo lang in Almere dus kennen nog niet zoveel mensen hier en dat is wel jammer. Dus als we op deze manier ook wat mensen in Almere leren kennen, zou dat leuk zijn  |
|
| Naar boven |
|
 |
A2tje ABEC 1

|
Geplaatst: 02-05-2007 8:23 pm Onderwerp: |
|
|
Wellicht zijn we buren
Ik woon in de eilandenbuurt. |
|
| Naar boven |
|
 |
Rollerhoop ABEC 5

|
Geplaatst: 03-05-2007 8:34 am Onderwerp: |
|
|
Daar fiets ik wel dagelijks doorheen richting de trein.