| < Vorige onderwerp | Volgende onderwerp > |
| Auteur |
Bericht |
durk ABEC 9

|
Geplaatst: 27-01-2010 4:06 pm Onderwerp: Klap tot Klaploop 2010 |
|
|
| Een van de mooiste skate-evenementen op tweede paasdag in het noorden van het land; de Unive Klap tot Klaploop! Een rech toe recht aan parcours van 10.000 meter met de finish in het centrum van Stadskanaal. Ook dit jaar is er naast de hardloopwedstrijd een skatevariant. De skaters starten dit jaar samen met de skikers (een soort combinatie tussen langlaufen en skeeleren). De inschrijving is inmiddels geopend en waarschijnlijk zullen er wel weer een aantal forumleden bij dit evenement aanwezig zijn. Toch? |
|
| Naar boven |
|
 |
wolf ABEC 9

|
Geplaatst: 27-01-2010 6:59 pm Onderwerp: |
|
|
Eh ik niet.
De inschrijfkosten van 9 euro voor 10 km....
Dat is mij te veel. En de route zoals vorig jaar staat mij ook een beetje tegen met die rare lus aan het einde. |
|
| Naar boven |
|
 |
durk ABEC 9

|
Geplaatst: 27-01-2010 8:18 pm Onderwerp: |
|
|
| wolf schreef: | | De inschrijfkosten van 9 euro voor 10 km.... Dat is mij te veel. En de route zoals vorig jaar staat mij ook een beetje tegen met die rare lus aan het einde. |
Dat is nog geen euro per kilometer. Bij de meeste marathons betaal je meer dan een euro per kilometer! Maar goed, als jij er niet bij bent eindig ik een plaatsje hoger  |
|
| Naar boven |
|
 |
SprintMaster ABEC 9

|
Geplaatst: 27-01-2010 9:53 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben er weer bij. Es kijken of er nog wat snelle mensen te porren zijn voor 10 km speren.  |
|
| Naar boven |
|
 |
Anne-Jelmer ABEC 9

|
Geplaatst: 31-01-2010 3:31 pm Onderwerp: |
|
|
| Hmmm, misschien.... |
|
| Naar boven |
|
 |
wnsblocker ABEC 9

|
|
| Naar boven |
|
 |
Anne-Jelmer ABEC 9

|
Geplaatst: 05-02-2010 8:45 am Onderwerp: |
|
|
| Waarom zitten die kinderen daar? |
|
| Naar boven |
|
 |
wolf ABEC 9

|
Geplaatst: 05-02-2010 7:26 pm Onderwerp: |
|
|
| Haha!! Remco als funskater...... |
|
| Naar boven |
|
 |
durk ABEC 9

|
Geplaatst: 05-02-2010 9:22 pm Onderwerp: |
|
|
| He WNS blocker, lang niet gezien op dit forum. Hoe is het ermee, nog steeds aan het skaten? Overweeg je een deelname aan de Klap tot Klaploop dit jaar. Goede foto trouwens! |
|
| Naar boven |
|
 |
wnsblocker ABEC 9

|
|
| Naar boven |
|
 |
SprintMaster ABEC 9

|
Geplaatst: 05-04-2010 7:55 pm Onderwerp: |
|
|
Vanmiddag heb ik hem weer gereden! Dit keer stonden er weer veel kinderen vooraan waardoor er in het begin veel ingehaald moest worden. Maar bij de tweede bocht naar rechts had ik het voorste groepje dames te pakken en trok meteen door. Tot mijn verbazing haakte er niemand aan. Dus dan maar doorrijden wat goed te doen was omdat de wind van opzij kwam. En als je voorop rijd is dat extra leuk omdat je door iedereen wordt aangemoedigd. Tot in Stadskanaal zag ik een groepje op zo'n 100 m dat steeds iets dichterbij kwam. Uiteindelijk bleken het 3 dames te zijn die dankbaar geprofiteerd hebben van het kopwerk van een man. Net na de rotonde sloten ze aan en dwong ik de dames om kopwerk te doen zodat ik even kon herstellen. Bij het ingaan van de bocht naar rechts deden de voorste 2 dames erg voorzichtig. Ik besloot om in de bocht flink vaart te maken en keihard te demarreren. Helaas kon de dame achter mij de aanval afslaan en plaatste zij meteen een aanval er over heen. Daardoor had ze nog voor de volgende bocht een gaatje van 20 m wat ik niet meer dicht kreeg. Zodoende werd ik tweede. Netto tijd was 22.04 schat ik.
Al met al wel lekker gereden ondanks dat ik pas weer voor de eerste keer sinds tijden op de speedskates stond.
Log: klik hier |
|
| Naar boven |
|
 |
bantega ABEC 3

|
Geplaatst: 05-04-2010 10:44 pm Onderwerp: |
|
|
| SprintMaster schreef: | | en dwong ik de dames om kopwerk te doen Log: [url=http://connect.garmin.com/player/29080529] |
fysiek geweld? dreigementen? (waarmee?) uhh, wat voor smily zal ik hier een plakken? Sprintmaster; deel ons de details, dit vraagt om wat meer uitleg! |
|
| Naar boven |
|
 |
SprintMaster ABEC 9

|
Geplaatst: 05-04-2010 11:17 pm Onderwerp: |
|
|
| Haha, het was niets bijzonders hoor. Ik liet het tempo gewoon zakken toen ze niet overnamen nadat ze me in hadden gehaald. Ze dachten zeker dat ik zo dom was om op kop te blijven rijden. |
|
| Naar boven |
|
 |
wolf ABEC 9

|
Geplaatst: 06-04-2010 5:35 pm Onderwerp: |
|
|
Goed bezig Thijs!!! Je eerste overwinning dit seizoen....  |
|
| Naar boven |
|
 |
durk ABEC 9

|
Geplaatst: 06-04-2010 8:20 pm Onderwerp: |
|
|
Inderdaad goed bezig Thijs!
Ik was nog even van plan om mee te doen, maar toen kwamen er opeens andere plannen om de hoek. Aangezien ik me nog niet ingeschreven had en ik eigenlijk ook niet echt verwacht had dat er nog andere inline-skate.nl'ers zouden meedoen ben ik dus niet gegaan. Achteraf gezien toch jammer. Misschien hadden we samen wat meer weerstand kunnen bieden aan dat groepje dames. |
|
| Naar boven |
|
 |
|