| < Vorige onderwerp | Volgende onderwerp > |
| Auteur |
Bericht |
sonja! ABEC 1

|
Geplaatst: 01-02-2010 11:22 am Onderwerp: komend seizoen wekelijks maarssen |
|
|
Nu moet het er toch echt een keer van komen! Een leuk clubje mensen dat zin heeft om wekelijks in en rond Maarssen te skaten. Ik stel voor woensdag of donderdagavond.
Wie heeft er zin?
\ |
|
| Naar boven |
|
 |
benalbers ABEC 1

|
Geplaatst: 01-02-2010 12:12 pm Onderwerp: Skaten Maarssen |
|
|
Hi Sonja,
ik skate zodra het weer het toelaat 2 tot 4x per week 's avonds vanuit Zandweg-Oostwaard, meestal is het rondje Maarsseveense plas onderdeel van m'n tochtjes. Ik vind het zeker een leuk idee om met enige regelmaat met meerdere mensen samen een stuk te rijden.
Voorstel: woensdagavond 19.30 uur verzamelen bij hoofdingang Maarsseveense plassen?? En dan gaan rijden met wie zich dan heeft aangesloten? Dan is het elke week gewoon afwachten wie er meerijden. Eventueel via deze site vooraf melden of er gereden wordt.... 't moet natuurlijk wel droog zijn enzo... afstand en tempo elke week gewoon laten afhangen van de deelnemers.....
nou.... wie nog meer ?? grtjs Ben |
|
| Naar boven |
|
 |
sonja! ABEC 1

|
Geplaatst: 01-02-2010 12:22 pm Onderwerp: |
|
|
| Woensdag is goed. Laten we idd via deze site een beetje contact houden. Voorlopig zit 't er helaas niet in. Moet ook nog flink stuk lichter worden 's avonds. Heb ook gepost bij women on wheels, misschien is daar ook animo. |
|
| Naar boven |
|
 |
maartvos ABEC 1

|
Geplaatst: 02-02-2010 11:18 pm Onderwerp: |
|
|
| Woon ook in de buurt van Utrecht dus wil ook wel meerijden af en toe. Maar inderdaad weer over een week of 6-8 als het weer licht wordt 's avonds. Ideetje om een mailinglist aan te leggen met geinteresseerden? |
|
| Naar boven |
|
 |
Nophy ABEC 3

|
Geplaatst: 08-02-2010 5:31 pm Onderwerp: |
|
|
Woensdag lukt me sowieso niet.
Donderdag zou kunnen maar werk dan in Den Haag, beetje file gevoelig naar jullie toe.
Dus hou het in de gaten en ga graag af en toe eens mee _________________ Skaten & Duiken!
www.duikgroepen.nl |
|
| Naar boven |
|
 |
Spekje ABEC 1

|
Geplaatst: 28-03-2010 9:05 pm Onderwerp: |
|
|
Geen idee of je hier links mag neerzetten, maar ik ga me hier opgeven:
http://www.balancedfit.nl/index.php
Vorig jaar niet echt geskate omdat ik me niet zeker voel qua techniek (die heb ik nl niet )
Ze schijnen ook wel te splitsen in beginners/gevorderden...dus wie weet ook iets voor de betere skaters onder ons?
Groetjes en veel skateplezier gewenst! |
|
| Naar boven |
|
 |
benalbers ABEC 1

|
Geplaatst: 29-03-2010 8:39 am Onderwerp: Maarssen |
|
|
Lessen bij Balancedfit is absoluut een aanrader, vorig jaar heb ik ook meegelest. Er wordt inderdaad in twee groepen verdeeld op niveau, en de lessen zijn altijd een leuke mix van techniek en tochtjes rijden...en het is natuurlijk erg leuk om met 'soortgenoten' gezamelijk iets te ondernemen...
Groet, Ben |
|
| Naar boven |
|
 |
Spekje ABEC 1

|
Geplaatst: 29-03-2010 12:35 pm Onderwerp: |
|
|
Leuk om alvast een ervaring te horen!
Lijkt me ook echt leuk om het een en ander te leren en ook zo zonde van de skates die anders maar in de kast blijven liggen!
En wie weet, als ik snel leer kan ik altijd nog aanhaken op de woensdag of donderdagavond. |
|
| Naar boven |
|
 |
sonja! ABEC 1

|
Geplaatst: 30-03-2010 8:47 pm Onderwerp: |
|
|
Daar ben ik weer. Met een concreet voorstel deze keer. Niet a.s woensdag (=morgen, 31 maart) maar volgende week woensdag 19.30 uur bij grote parkeerplaats M'veenseplassen. Aan de ingang van parkeerplaats, dus niet ingang plas. Wie kan en wil verzamelt daar? Is dat wat. Nog redelijk snel donker dus veel langer dan een uurtje gaat 't niet worden.
Wie rijdt mee (als het weer het toestaat)? |
|
| Naar boven |
|
 |
benalbers ABEC 1

|
Geplaatst: 31-03-2010 10:07 am Onderwerp: Woensdag 7 april |
|
|
| Hou de avond vrij in mn agenda...zien wat het weer doet....grt Ben |
|